A mesterséges intelligencia beférkőzött az üzleti életbe!

A technológiai fejlődés gyorsasága és exponenciális gyorsulása teljesen felforgatja az üzleti életet. Ha hinni lehet a híreknek, az AI a következő évtizedben minden egyes munkaterületen kikerülhetetlen lesz, így érdemes minél előbb beépíteni a leghasznosabb mesterséges intelligencia által vezérelt szoftvereket.

Az 1956-os bemutatkozása óta a mesterséges intelligencia egyszerre volt elkeserítően kezdetleges, és lenyűgözően fejlett. Bár az igazi fejlődés csak 2000 óta kezdődött el, az AI és az egész terület egyre nagyobb léptekkel, és folyamatosan gyorsulva fejlődik. Ehhez hozzátartozik, hogy a gépek és rendszereik innovációja is felgyorsult, így például azok az egykori, futurisztikusnak számító technológiák, mint az OCR, mára már nem számítanak AI-nak, míg az önjáró autókra még várnunk kell egy keveset. De vajon mik azok az AI vezérelt szoftverek, amik a céges életben elengedhetetlenek? Lássuk, milyen mesterséges intelligenciát igénylő megoldásokkal lendíthetsz céged hatékonyságán!

Amy, az x.ai-tól

A legtöbb cégvezető napjait a belső meetingek, az ügyfél kommunikációk, és a partner találkozók töltik ki. Amy, az új AI chatbot azonban egy új megoldást kínál időnk megspórolására. Az x.ai szoftvere, dióhéjban, egy olyan személyi asszisztens, amely a meetingek lebeszélésében, időzítésében nyújt segítséget. Miután beérkezik a meghívó, a chatbot a naptárunk és az e-mail fiókunk alapján kiválasztja a legkézenfekvőbb helyszínt és időpontot számunkra. Ezzel nemcsak időt spórolhatunk meg, de nagyban könnyíthetünk a mindennapjainkon, hiszen nem kell feleslegesen bajlódnunk a külön erre a célra fejlesztett appokkal és szoftverekkel sem.

People.ai

Gyakran megesik, hogy egy üzletet varázsütésre lebonyolítunk: az ügyfél fizet, de fogalmunk sincs miért. Ez rövid távon jól hangzik, de fontos kielemeznünk, és megértenünk a vevők viselkedését. A People.ai pont ezt a munkát végzi el helyettünk, és megspórolja nekünk azt az időt, amit az ügyfelek vásárlásig vezető stratégiájának és cselekvésének megértésére használnánk. A szoftver az NLP algoritmusát használja, és egy olyan AI által vezérelt analizációs modellt használ, ami segít megértetni velünk az üzlet lezárásához vezető utat. Mi a Rentasystemnél persze személyesen is jelen leszünk, bárhogy is fejlődik a technológia ????

Tetra

Naponta bonyolítunk le fontosabbnál fontosabb telefonhívásokat, miközben a másik kezünkkel folyamatosan jegyzetelni próbálunk. A hívás végén persze küldhetünk vagy kérhetünk egy e-mailes MEMO-t, de gyakran veszünk el az információban, és fontos kulcspontok hiányozhatnak. A Tetra ezt a problémát hivatott megoldani, méghozzá úgy, hogy az AI rendszer felveszi, és kereshető, gépelt jegyzetté varázsolja a legfontosabb beszélgetéseinket. Szinte abban a pillanatban, ahogy letesszük a telefont, már a postafiókunkban is van a jegyzet. Így kulcsszavakra és személyekre is kereshetünk, hiszen a szoftver érzékeli, hogy a beszélgetésben résztvevők közül ki, mit mondott. Tehát kedves olvasó, ha éppen Veled beszélnék, a Tetra máris küldené a beszélgetésünk kivonatát ????

A lényeg, tehát, hogy a mesterséges intelligencia már ott kopogtat az irodánk ajtaján, és minél előbb kezdjük el használni, annál nagyobb mértékben tudjuk cégünk hatékonyságát növelni.

Érdeklődés
Kollégáink hamarosan visszahívják!
Letöltés